anugerah perkhidmatan cemerlang APC 2009

Tarikh : 22 july 2009
Tempat : DTII, UTHM

iyea....thn nie saya dapat anugerah...tp anugerah Cuti Belaja je..Ok la tu...hehehe...inilah anak dara saya bergaya dengan selempang...dh mcm miss world dah pakai selempang2 nie (sume tu idea NC)....






Kami duk di barisan ke dua...sbb naik pentas antara yg terawal........

duduk sblh Betik...mintak maap Betik nak ngumpat sket...ko ambik space aku la..aku dpt duk 3/4 kerusi je tau!!!

Ok...nie time dah balik umah...bergaya2 plk ngan hubby n Balqish si kakak tomey...


sibuk je die yang bergaya lebih2 dari mama...

my familia...luv u so much!!!

saya tak dapat cash tau....dapat jam tangan sajos...
tp rasenya jam saya lagi mahal harganya dr jam nie..sape nak jam???




dan cenderamata kenang-kenangan.....





juga sijil penghargaan....





inilah saya! jgn tanya harga baju...sungguh tidak berbaloi harganya...waaaaa...kopak duit..


Ucapan:
untuk anugerah ini, saya berterima kasih terutama kepada suami saya en Shahrizal kerana sangat memahami situasi saya ketika blaja...almaklumla mase tu baru je kawen...PJJ plk tu...sanggup teman stay up..sanggup jadi tempat mengadu mase buat projek sarjana...sentiasa bagi semangat kat saya...dan mcm lagi...utk mak dan abah..terima kasih kerana melahirkan Ogy...memberi kasih sayang...memberi semangat dan kata2 nasihat...jaga Balqish masa Ogy tgh buat projek sarjana...sanggup dtg utk bagi moral support mase nak present projek...utk kakak n adik rozana & hafeni...yang sentiasa disisi saya tika susah dn senang....sanggup sama2 tolong jaga Balqish masa tu...buat Nur Balqish Qaisarah...mama tak menyesal mengandung dan melahirkan Balqish masa mama tgh study...mama tak extend sem pun...pointer pun Ok...nie pun berkat doa Balqish jgk...kepada kawan2 sue, jack,shu,pae(trimas bagi tumpang umah sewa)...k.anim, diana (kawan sekelas yg byk membantu)...en. megat (bagi tunjuk ajar tuk projek master)...k.sida n k.ferry ( moral support yg luarbiasa) dan sume insan2 tersayang....
semoga lepas nie perjuangan akan diteruskan (berkobar nie nak g sambung PhD)....Doakan yang terbaik untuk saya sekeluarga.



Tips utk dapatkan anugerah Cuti Belaja.
1.Kena habis dalam masa yang ditetapkan ( tak boleh extend).
2. Pointer kena tinggi beb!
and lastly....
.
.
.
.
.
3. Kena mengandung n bersalin masa blaja tu (baru la nmpk cam adventure sket...markah bonus kat no.3 nie tau!)

2 comments:

hailmi said...

congratulation dpt anugerah..hebat3..sementara tgh smgt,smbg la PHD..

g_mulan said...

ala hailmi...semangat je berkobar2...tp takut sbnrnye...InsyaAllah.akan sambung lps dapat anak no.2...hehehe

Pages - Menu