Early in d mornin'

setiap pagi memang saya akan gerak ke tpt keje sekali ngan hubby...(hubby masuk keje kul 8am n saya plk flexible sket...lalalala)...so, semenjak hubby same2 keje kat UTHM nie, memang rekod kedatangan saya tersangatla cemerlang...setiap hari sblm kul 8am dah ade kat ofis...

tapi....sejak kebelakangan nie...selalu je terlajak bangun tido...bangun2 nak kena gosok baju, buat air milo, kemas baju balqish, kemas umah sket2, tukar diapers balqish, mandi n bersiap...memangla tak sempat nak kejar mase sblm kul 8am tu...dgn keadaan jalan kat UTHm ni yg tgh renovate..memang jammed giler kalo kul 8 tu...alamatla lambat la hubby sampai ofis nnt...
biasenye kalo dah rase2 mcm bangun lewat, hubby akan pegi keje dulu,then dalam kul 8 lbh -9am akan ambik saya n balqish plk....semalam (seperti biasela terbangun lambat) hubby ade kursus (kul 8.30am)...so,xleh amik saya...alternative lain adalah...tumpang mun pegi keje...sementara tunggu cik mun...kami anak beranak bermain2 la kat luar umah sambil berposing....
layan gambar okeh!!



Princess Balqish tgh bersiap sedia nk g umah ibu (pengasuh):dah besar dah princess mama.
nampak tak pokok bunga tepi pagar?tu la satu2nye pokok saya..hehehe

mama n princess
Utk menjimatkan entry...ceh2..saya masukkan aktiviti petang kelmarin yea...skang nie memang jarang makan luar n kenala memasak...biasenye ade kerahan tenaga utk hubby saya..so,petang kelmarin hubby kena tolong siangkan udang....rajin tak my hubby???

seperti biasa, princess memang taknak berenggang ngan papa.aktiviti papa adalah aktiviti princess....tengok tu...sebuk je die sesame nak siang udang...tapi panggil..'titan...titan...'(ikan)
.
.
.
.
.
.
.
ting ting ting...udang yang besar...beli 4 ekor je...tu pun dah harga rm18...sorang makan 2 ekor...masak lemak cili api...sedapnyeeee!!!

0 comments:

Pages - Menu