Esok puasa!!





esok dah puasa...alhamdulillah...jumpa lagi ramadhan.

so, dah abis ganti posa ke belum??
sepatutnya entry ni dah lame...tapi xpe la...
ramadhan 2007 sebulan saya tak dapat nak posa sbb bersalin. jumpa ramadhan 2008, ada 11 hari lagi posa tak berganti.kenala tebalkan muka g pejabat agama bayar fidya. Ramadhan 2008 sekali lagi tinggal posa 8 hari...makin bertambah2la posa yang perlu di ganti..
namun begitu, berkat sokongan keluarga dan rakan2...akhirnya saya berjaya mengganti posa saya yang lepas...abis utang..

Jadual ganti posa yg ditampal dekat dgn cermin muka utk tujuan peringatan!

Start dari 30 - 1 : setiap tarikh perlu dicatat supaya x confuse dikemudian hari. almaklumla...banyak hari kan....

11 hari tak sempat abiskan ganti thn lepas..so, kena la bayar fidya...

Tahun 2008...kena ganti lagi.

yg seterusnya adalah aktivitisblm bln posa. Biasala...buat makan2 sket n bacaan yaasin. menu seperti biasa adalah kambing + ayam BBQ , mi hun goreng mak yg sedap, air oren...

cukup utk memuaskan nafsu makan sume org...sume org balik kekenyangan ...siap tapau lagi tau.

CINTA HATI SAYA!!!

p/s: harap2 tahun nie takde posa yang terbuang...huk huk huk..doa2kan la yea.....

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK DARI KAMI SEKELUARGA...

AMPUN MAAF DIPINTA ANDAI ADA TERSILAP BICARA....

2 comments:

atengbest said...

Bnyknya kene gnti. Siap ada jadual tu. Bgus2... Taun ni gnti la awal2. X menyusahkan diri. Salam Ramadhan...

g_mulan said...

Tu la ateng...
tahun nie aku dah insaf..
kalo sblm nie aku ganti sblm aidil adha..lps nie nak buat camtu lagi la...

Pages - Menu