M.U.L.A.N vs S.U.B.S.E.V.E.N




M.U.L.A.N adalah nama watak kartun animasi. Mase saya tgk citer tu..kalo tak silap saya form 2 tahun tu...so area thn...1996...dah lame dah kan?kenapa saya suke M.U.L.A.N?sebab...saya suke sgt watak tu...mulan tu pompuan sebenarnye..tapi menyamar jadi lelaki sebab nak selamatkan ayah die...besh sgt citer tu...itula satu2nye cite animasi yg saya tgk berulang2 kali dan tak boring...



actually saya suke sgt nak jadi macam MULAn. Dulu2 saya mcm anti @ tak berape suke kat lelaki. Dulu, saya punye secondary school kat sek sains* * ** ....hehehe...mase tu batch saya adelah batch yang paling tak rapat antara lelaki yg pompuan (mase tu la).tak tau la nape...sebab culture shock ke...sebab dah meningkat dewasa ke...ntahla..tapi kami memang tak rapat dengan kaum jenis lain..tapi lepas abis spm macam rapatla plk...tahle...nak kate tradisi sekolah tak le plk...so, saya rase, kalo saya jadi mcm MULAn, saya tak perlukan lelaki dalam dunia nie...sebabtula saya nak jadi MULAN.



Tapi sekarang nie saya cume menggemari watak mulan sahaja...dan takde kena mengena dengan kehidupan seharian saya. Rase2nye, saya tak mampu nak jadi macam MULAn. Sebabnya...sekarang saya dah berkahwin n ade suami yg sgt penyayang...sanggup tolong dan berada di sisi saya tak kira senang ataupun susah.Bahagianya hidup saya. Sekarang nie saya rase saya amat2 memerlukan seorg suami di sisi saya...kalo ditakdirkan satu hari nanti die jauh dr saya, tak tau la ape nak jadi...



Suami saya belajar sains comp...saya plk adelah seorg yang langsung tak tau pasal komp...psl IT..sebab...terlalu mengharap sgt kat suami saya utk buat semua (psl komp) utk saya. Sampaila satu hari saya merajuk psl satu perkara nie, saya pun startla blaja sket2 pasal2 comp n IT nie...Bile saya tau pasal benda2 terkini...saya mulela membangga2kan diri depan suami saya...teruk tak saya?hehehe...



Suami saya pulak kadang2 SUBSEVEN..kadang2 protoss...saya pernah tanye protoss tu ape...die kate virus comp (kalo tak silap saya la). SO, bile suami saya jadi protoss...die adela virus.SUBSEVEN saya tak tau ape die (teruk tak?)



Biarla saya terus jadi M.U.L.A.N dan suami saya jadi S.U.B.S.E.V.E.N dan anak kami jadi T.O.M.E.Y @ P.O.W.E.R.P.U.F.F.G.I.R.L...hahaha



walau ape2 pun...



Saya tetap perlukan suami saya untuk membimbing saya...



Saya tetap perlukan suami saya dalam melengkapkan kehidupan seharian saya...



Suami saya adalah hero saya...



Saya tetap MULAN dan SUBSEVEN hero kami sekeluarga...



Kami saling memerlukan dan saling melengkapi antara satu sama lain ;-)







mY FaMiLy PoTrait

GAmbar nikah MULAN & SUBSEVEN

2 comments:

Subseven7 said...

Pembetulan
PROTOSS
Adalah watak game STARCRAFT.Kat situ ada kaum Terran (manusia) Protoss (alien best) Zerg (alien xbest)
http://www.starcraft2.com/

Subseven a.k.a sub7
Adalah virus backdoor..Power giler virus ni sampai la dapat dihalang oleh patch virus terbaru.
Subseven or Sub7 dah lama mati di putrajaya. Actually dah bertukar ke subseven7..jeng..jeng..
http://en.wikipedia.org/wiki/Sub7

Subseven7 said...

hohoho
Anyway...
thanks for ur love,
thanks for ur caring,
thanks for sharing,
thanks for smiling,
thanks for milo,
thanks for ur coffe,
thanks for ur singing,
thanks for ur help,
thanks for ur dinner & meal,
thanks for everything you do,

Me need you..
From papa & Balqish
We love you..shout balqish!!!

Pages - Menu