Kasut Baru

dah dekat 5 tahun saya bersama JHM (walaupun saya hanya memilikinya 3 thn yg lepas)...
setelah menempuh pelbagai onak dan duri...
akhirnya...saya akur...JHM memerlukan dua pasang kasut baru...bagi menggantikan kasut lama yg dah bengkang bengkok disebabkan kelalaian saya melanggar apa saja (tak kira lubang ke ape ke) di jalan raya.
disebabkan itu, sabtu yg lepas, saya n en hubby termasuk princess melilau2 dr satu kedai ke kedai yg lain semata2 utk mendapatkan dua pasang kasut baru yg sesuai dgn JHM...
setelah berhempas pulas mencari di sekitar bandar Batu Pahat, akhirnya kami kena akur,kedai tersebut hanya beberapa meter dr umah saya di Taman Manis. Maka..sabtu lepas JHM pakai kasut baru...selamat tinggal kasut lama.....huhuhu...terbang melayang duitku...



kasut lama:bye bye:terima kasih atas jasamu selama ini:P


kasut baru:selamat berkhidmat:


close up sket....

P/s: nape la bile berabis duit kat sini cam menyesal jek...tp kalo shopping kasut+beg+baju seronok plk...konpius...konpius...




0 comments:

Pages - Menu