semalam yg hangat!!

wah...semalam yg hangat...yeaaa..bkn hangat...HOT sbnrnye...

isnin lepas saya ke JW Marriot KL utk satu conference ttg solar energy...memang best.memandangkan yg pegi sumenya ibu2 yg beranak kecil maka kami balik ari je. Pegi kul 6.30am and samapi umah semula dalam kul 10pm...


letih takleh nak cakapla...balik2 plk princess nie cam nak demam n dah start batuk2 + berkahak. Bole plk 2, 3 menjak nie die tido lewat..area kul 1am..kena marah ngan en hubby barula die nak baring n terus tertido (mase tu semestinya saya dah tido dulu..:P).


pastu pagi selasa tu memang tak larat nak bangun g keje n last2 en hubby sesorg...saya tinggal kat umah dgn alasan nak jaga balqish n sambil2 tu bole menanda kertas kat umah je (dah bwk skema balik n jumaat lepas test2).


Memang tak dapat nak buat keje satu ape pun+keadaan Balqish yg merengek sana merengek sini (badan tak sihat) amatla menguji kesabaran saya sebagai seorang mama...





saya pun call mak...





mak : eh...tak g keje?





saya : tak...tak larat..penat.lagipun Balqish tak sihat...mak...tak larat la layan kerenah die...mcm nie lg baik pegi keje dr rehat kat umah.





mak :Haaaa...tau pun...ingat senang jaga anak nie...





saya : a'ah la mak...mcm2 kerenah die nie (sambil Balqish pun menjeling saya)...





mak : kalau susah2 hantar sini biar mak jaga.





saya : .................:P...............





dr dulu memang mak beria nak jaga Balqish...mane bole kan? anak sendiri...kena la jaga....





Rasenye nak tunggu kul 5pm cam lambat sgt nak mintak en.hubby ambik alih tugas....


dan akhirnya...berakhir juga hari yang hangat.





Tapi sempat gak amik gambar posing Balqish...





B.A.L.Q.I.S.H N.O.T.T.I.

P/S: utk makluman saya adalah mama yang kurang tahap kesabaran sket...so...utk penjagaan + melayan kerenah anak saya amat2 memerlukan bantuan + sokongan en. hubby....abg...terima kasih bebanyak........

0 comments:

Pages - Menu