Bercuti panjang

yea....sekali lagi saya akan bercuti panjang dari menggunakan kemudahan internet.

saya akan ke Hotel Seri Malaysia, Mersing Johor untuk induksi selama 12 hari...

Tarikh pegi : Ahad ( 14 jun 2009) (10am)

Tarikh balik ; Khamis (25 jun 2009)...

doakan semua berjalan dengan lancar...

doakan semoga saya hepi2 saja di sana...

doakan lulus pengucapan awam, periksa induksi......

Balqish akan tinggal ngan en.hubby dlm tempoh ketiadaan saya tu * sob sob sob...sedihnya nak

tinggalkan tomey....huk huk huk...

yang pasti...sabtu depan hubby n tomey akan datang melawat saya kat mersing...

Jumpa lagi...

daaa...

2 comments:

atengbest said...

baru induksi ke? sape kate terputus hubungan. sana dah ada wifi la. free lagi. tapi agak slow la. tp boleh la nak update pape... yg penting bawa lappy tu... =p

g_mulan said...

yeke...ok.takut xde mase jek.ye la..assignment pun berlambak.a'ah sini lmbt sket la.tunggu cuti sem br ade induksi.

Pages - Menu