wet world

Yup...kami ke wet world lagi...this time dgn marina n family...
kebetulan marina balik pontian... n we all same2 bawak anak g wet world...
hepi sgt...yg penting berjaya seludup makanan masuk...hahaha...

to ina n family...

  • thanx durian yg sedap tu..len kali musim durian jgn lupe kat aku...(saya n hubby memang SUKA makan durian).
  • thanx sudi datang umah aku yg kecik nie...n tak komen banyak ape yang aku sediakan utk korng makan...
  • len kali kite buat camni lagi ek....
  • Semoga keluarga kita menjadi keluarga paling bahagia n ceria di dunia...InsyaAllah...

3 comments:

atengbest said...

wah bestnya....
kat ne ek wet world tuh...
nak bawa adik2 aku la.... =p

g_mulan said...

Kat jalan bukit pasir...kalau dari yong peng @ Parit sulong ...kat trafic light Munchis tu... masuk arah batu pahat, terus je...mesti jumpe punye.dekat dengan petronas n EON..Best bawak budak2...

atengbest said...

ha? mana tuh? huhuhuhu.... takpe, nnti aku google map... =p

Pages - Menu