Keretaku

yes...announcement...
bln nie (mei) adalah bln terakhir saya bayar ansuran bulanan JHM 4980...
sangat hepi...
tak terbeban dengan hutang kete lagi...
yeaaayyyy...
tapi...
duit perlu disimpan...utk buat kabinet + pasang gril besi umah baru nnt...
seronok giler....
dulu rase nak tukar kete...tp skang tidak lagi...
saya sayang JHM 4980...
saya akan guna kete nie sampai saya dapat PhD...
lps PhD (dah kaya sket) baru tukar kete baru..(berangan)...
rase nak sambung kat oversea...dapat beli kete best sket n byk pilihan....
tp kena tgk peluang n ekonomi negara jgk...
n rasa syg tgk kete mahal2 berjemur (kalo bwk g ofis)
saya bgtau hubby
" nnt dah beli kete best, balik mesia ayg nak beli viva je utk bawak g keje...kete nie (kete best tu) tinggal kat umah je. "
kekeke...semoga impian jadi kenyataan....
semoga saya berjaya dapat PhD....(start pun tak lagi)
semoga satu hari nnt saya dapat pakai kete besar.....
Amin....

0 comments:

Pages - Menu