darling saya

entry khas utk darling saya pula

setelah sekian lama dan setelah beberapa kali mencuba..disini saya mengumumkan bahawa mr. darling adalah bebas dari nikotin dan asap rokok...
seronok tak?
mestilah seronok.
so, pada 1 ramadhan yang lalu bersamaan 11 Ogos 2010 (tahun depan kite buat sambutan yea), sesudah sahur itulah hisapan rokok terakhir mr darling. Dan...sehingga kini...
tiada lagi asap berkepul...
tiada lagi kotak dan semestinya sangat susah nak carik lighter dlm rumah.

Thanks darling kerana merealisasikan impian kami berdua yang memang anti dgn asap rokok...

i harap u akan tabah menghadapi hari2 yang mendatang bersama2 dugaan...yea darling. i tau u mmg boleh buat punye.

perubahan demi perubahan....
skang nie rasanya mr darling lagi rajin dari saya bila di rumah.
dialah yg paling rajin mengemas rumah...
paling rajin letak pinggan mangkuk kotor dlm sink (semestinya saya si tukang basuh pinggan)
paling rajin menyapu...takleh tgk habuk...
paling rajin hias rumah ...sampai saya cakap dlam hati..ishhh3x bawak2la berehat.

semoga perubahan positif ini akan berkekalan sampai bila2.

lupe nak cerita...
sepanjang bulan ramadhan yg lepas...saya rajin jgklah memasak lauk buka puasa memandangkan sahur pun nak kena sediakan makanan jugak kan...alhamdulillah kami tak pernah terbabas waktu sahur.
dan setiap kali berbuka dan sahur mr darling akan sediakan sambal yg saya panggil "sambal darling"
yea...memang sambal tu la pembuka selera makan dikala pagi hening.
bila balik kluang saya suruh mr darling buat sambal tu lagi...mmg semua org puji.
saya pernah cuba buat sendiri, tapi tak sesedap yang mr darling buat...
nak resepi?tanye tuan empunya badan yea...



:: rintihan hati ::
I LOVE U darling...terima kasih kerana mengasihi dan mencintai saya seadanya...


2 comments:

LINDA ALEEQA said...

alhamdulilah....best nyer dgo...hsbd org r2 konon nyer pun g2 gak...last minit kena g spital sbb dia benti scara mengejut.doc advise soh hsap rkok lek n benti slow2...msalahnye smpai la ni x benti2 slow nyer...hehe!

g_mulan said...

linda: hahaha...kena biar die berenti sendiri.kalau suruh mmg tak mau berhenti...

alhamdulillah..dah dekat 60 hari shah berenti isap rokok =)

Pages - Menu