hadiah hari jadi

26 mei 2011
lagi 1 hari
besday saya...yang ke -29.
takut dengan angka itu....sbb tahun ini, thn terakhir ada angka 2 di depan...
dushhhh... banyak lagi yang belum tercapai.

Mr Darl tanye ptg tadi "nak ape besday nanti?"

saya jawab " taknak apa2 laaaa"

die cakap "alaaa..ckpla.hmm...kek wajib.hadiah?"

saya jawab lagi " kek..taknak.kek boleh buat sendiri.lagi sedap.hadiah?takyahla...hari tu dah belikan beg laptop pun rasa dah bersyukur sgt. serius nie..tahun nie mmg taknak hadiah apa2 cuma nak kad besday je utk kenangan "

yea Darling.....ini ikhlas dari hati.

saya taknak apa2 hadiah.

hadirnya kamu dalam hidup saya..saya cukup bahagia.

adanya Balqish dlm hidup kite mengeratkan lagi kasih sayang kita berdua.

kapal mana yang tak dilanda badai.

tapi kamu nakhoda yang sangat sabar, tabah untuk menangani semua tu.

dan sekali lagi, secara jujur...

saya tidak memerlukan hadiah pada usia ini dan ketika ini...

saya hanya perlukan sokongan dan bantuan dr kamu sahaja....

semoga impian saya akan tercapai

doakan yea..amin ya rabbal 'alamin



1 comments:

Norziha said...

happy birthday rozie, semoga segala impian akan tercapai, mulakan mendaki, insha allah dipertengahan penuh segala suka duka kehidupan dan pengalaman yang memang tak dapat beli kat mana2, semoga berbahagia hendaknya :-)

Pages - Menu