rumah

satu ptg dlm kereta.hanya kami berdua saja(saya dan Balqish).

Balqish : mummy...mummy..nnt bila saya big,tall..banyak duit, saya belikan mummy kereta ye.

mummy : ok..bestnye.

Balqish : saya belikan kereta besar...besar tau mummy. mummy nak kaler ape? pink ke merah?

mummy : hmmm...nak kaler merah lah.

Balqish : Ok. pastu..kalau duit banyak lagi nnt saya belikan mummy rumah yea.

mummy : rumah?

Balqish :a'ah..saya belikan rumah besar. ala rumah besar mcm rumah saya tu, nnt saya belikan lah mummy satu.

mummy : (terdiam..kekkeke)

balik citer kat mr darl...

saya ; abisla..die dh claim nie rumah die.nnt dah besar jgn die ingat kite menumpang die sudah.
Mr darl : jgn die halau kite dah le.mana kite nak duduk.hahaha.

--sila baca dialog di atas dengan nada lawak, bukan nada beremosi yea =). ----





1 comments:

Dr. Norziha said...

ha ha..kelakar betul balqish ni..mmg gitu la budak2, bijak betul...

Pages - Menu