Selamat pengantin baru!


Semalam.. 13 april 2012 eppy n ima selamat dinikahkan. Alhamdulillah...

Terkilan sgt rasa hati sbb ini adalah wedd terakhir dlm family.tp apekan daya...kalaula duit beriban2 boleh balik mesia. Duit tambang pergi balik pn rasanya melebihi hantaran utk ima.inilah pengorbanan....

Walaupun sedih...masih lagi rasa beruntung sbb teknologi skang nie takyah la nak tunggu lama2 utk tgk gambar.lps je nikah, adik ima upload gambar dlm fb.hmm...video pun ada.mengalir jugak airmata.ye laaa...adik kesayangan n satu2 nya adik kini dah menggalas satu tanggungjawab yg besar. Tapi saya percaya adik saya mampu lakukannya sbb die mmg seorg yg sgt2 bertanggungjawab.

Eppy,
Akak minta maaf yea. Masa wedd akak n k.mai..ko la yg bertungkus lumus buat itu ini. Tiba masa wedd ko...akak takde plk.hanya Allah yg dpt membalasnya.

Terima kasih sbb membahagiakan mak n abah. Jenguk mak n abah selalu. Harap2 walau dah beristeri akan selalu tgk2 kan mak n abah. K.mai jauh..k.ogy lagi laaa..so pada eppy n ima la kami sandarkan harapan.

Jaga rumahtangga elok2. Jadilah suami yg bertanggungjawab dan penyayang...i now who u are.

Hanya doa yg mampu kami kirimkan dari sini.

Eppy n ima..
Selamat pengantin baru.
Semoga berbahagia hingga ke syurga.


Hari ni 14 april - majlis persandingan di bbu.
InsyaAllah 22 april - majlis sambut menantu di kahang timur..

1 comments:

Hamba Allah said...

askm jie, alhamdulillah, adik jie dah selamat, jgn sedih2, akak pun byk terlepas majlis2 penting mcm ni dlm kuarga, anak sedara kawen dah 3 org x dpt hadir, thn ni ada 2 lg, xdpt hadir juga, cucu pun dah ada 2, nak tmbh lg 2, pun x dpt jumpe lg...itulah lumrah berjauhan..semoga adik jie berbahagia smpi akhir hayat, akak ade tgk gmbr2nye kt fb jie, akak ade on fb, tp close to 'uthm'-pengalaman lalu mengajar akak...apepun, akak dpt tgk ur cute baby yg makin comel tu..geram nk baby jugak..selamat utk jie...

Pages - Menu