Sahabat

Hidup di luar negara ni, sahabat adalah saudaraku.yg lebih tua umpama kakak, yg muda2 umpama adik.


Padahal baru je kenal.tp sebab duduk jauh dr family, bercuti sama2, jln 2 hujung minggu sama2, makan2 sama2 so kami akrab.

Alhamdulillah.sekurang2nya ada kawan serata semenanjung.yg bestnya kat sini, bukan geng2 mak2 je yg akrab, bapa2 pun akrab, anak2 lagi la.mmg bestfriend. So, kalai setakat melepak kat rumah sehari suntuk tu takde hal la.

Kebetulan, geng2 saya ni sume yg mak2 yg study.

Bila boring2 dlm lab, mula la...msg2.haaaa.mulala merepek.hahahahahahah.nak tgk tak ape  yg kitorg gossipkan.sorg lab machine, sorg medical lab, sorg lagi chemical lab. Tp otak masih remaja lagi.







Nnt bila dah abis belaja (amin), mesti rindu semua ni. Sob sob sob.semoga persahabatan yg terjalin kekal sampai bila2.

1 comments:

Eta said...

Salam Berkenalan, :-) baca blog you untuk kumpul semangat nk further study Jan next year insyaAllah:-)

Pages - Menu