mau pegi mane weekend nie?

blum decide lg cny nie nak g mane...

last week dah balik PD...dan berenjoyan di ikea dan menghabiskan ribuan ringgit mesia (tp en hubby pnye ribuan laaa)...

dan semalam, en.JHM perlu ditukar 2 lutut hadapan dan diservis jugak mengalirkan wang ratusan ringgit mesia.

dan bakal cuti panjang selepas ini...

mau g mane yea?

yang tak mengalirkan duit yang banyak (perlu guna banyak duit lagi utk 4,5 bulan yg berikut)

family akan ke sepang melawat kakak dan makan2 seafood di bagan lalang....

perlu ke kami sekeluarga ikut???...pastu bole g jalan2 cameron ke...bukit tinggi ke...

hmmm.....

atau...duduk di umah sahaja main masak2 ngan balqish...

en.hubby...tolong jawab...

tp rasenye macam nak duk umah saje...

tenang2 kan fikiran...

rehat2kan badan....

4 comments:

Subseven7 said...

nak g sepang sekali pon ok jugak..kalo asyik pikir duit sahaja..buat ape pon xjadi.Boleh ajak omey mandi laut..sian dia asyik tanya aje..

Anis Radzi said...

fuiyoooo..beribu ringgit malaysia..wah ni beli ape ni..set sofa baru? ke kitchen kabinet? hehe..tapi takpe duit en hubby kan..syg syah pd rozi..=) rozi, kat sini pun ada IKEA besar!..syok pi deco cantik2..hehe..

g_mulan said...

to subseven7: tgkla nanti camane...*majuk*

to hanis: wah..yeke.yg kat sini pun x larat nak memilih.suke tgk benda yg unik2.nak pindah umah baru kena la barang baru.kekeke...perabot lame xpe..

..blindart.. said...

tidor saje dirumah... best tau...

Pages - Menu