HuDa EnGAgeMeNt

14 Dec 2008 terjalinlah ikatan pertunangan antara nurulhuda & eddy irwan shah...

kalo nak tau, dua2 tu kawan saya..huda adalah kawan sefakulti n penah sekelas mase study master...kami memang agak close...eddy plk...tua 3 thn dr saya...sekampung (felda khg timur) n kawan kakak saya...

memang tak sangka semua nie akan jadi...tapi tu la namenye jodoh...

ikan di laut ,
asam di darat,
dalam kuali,
bertemu jua......
actually, beberape hari sblm tu kami (mun,huda n saya)...kesana kesini membeli ape yg patut bg persiapan terakhir majlis pertunangan tu. Memang nak merewang awal, tapi...sbb ramai family huda...so, kami g merewang hari ahad pagi je la...

Dr tmn manis kul 11am...bergerak ke parit botak (betul ke?)..abg tak ikut; yang pegi Mun, saya n of course my tomey..hujan renyai2...smpi sane,tolongla ape yang patut...
anak buah huda dah 32 org...bayangkan la ramai sangat budak2 kecik (huda anak bongsu)...so,bkn main lagi la Tomey...naik turun tangga...main sane...main sini...letih sungguh nak mengejar die...
dalam kul 3.30pm barula rombongan meminang dr khg tmur sampai...maka bermula la majlis...perbincangan antara dua pihak dijalankan...setelah mencapai kata sepakat...termeterai la satu ikatan antara 2 hati...wah!!!
layan gamba je okiessss....

Seperti biase, area kul 2.30pm tu balqish dah letih giler...mintak susu n akhirnye die pun zzzzZZZzz....syokla saya berposing sane sini...pendek kate sepanjang majlis berjalan balqish tido jek.Bangun2 jek majlis dah selesai...tu pun kena kejut sbb dah nak balik...

n'way...to huda n eddy...semoga ikatan yang dibina akan sampai ke jinjang pelamin n berkekalan selamenya....amin....
p/s: gambar eddy tak sempat nak ambikla....

0 comments:

Pages - Menu