Krismas Holiday

utk cuti krismas, kami bkn saje dapat satu wedd invitation tp dua...yang pertama my x-schoolmate (secondary) faiz kt parit sulong n 2nd is my cousin fara kat BBU JB.


Susah nak buat keputusan nakpegi yg mane dulu n at last...kami ke parit sulong dulu coz ayu n family pun nak datang awal....

Gerak umah kul 10.45am...lalu jalan sri bengkal/parit yaani...kami tiba di umah faiz dalam kul 11.55am...lepak2 jap sementara tunggu ayu n family sampai...

posing sementara tunggu ayu n family sampai




my happy family




lepas tu kami meneruskan destinansi ke BBU...masuk tol Yong Peng n exit tol Kempas....dalam kul 2.30pm kami sampai BBU. My family dah lame sampai n as usual, abah saya akan tak sabar2 nak jumpe cucu tunggal (at this moment la) die nie.kebetulan pengantin br berarak dan bersanding.dapat la tgk fara atas pelamin...



to Fara, semoga kekal abadi...Actually, sadis gak citer fara. Lupekan kisah lame n now u get a better man.Fara nie adalah pengapit mase wedd saya...sorila fara, aku takleh nak jadi pengapit ko plk...
nampak tak fara? kanan sekali tu...


aksi princess Balqish

Then, dalam kul 4.30pm...kami gerak pulang semula ke parit raja.on the way balik (actually semalam (rabu ptg) pegi BP Mall nampak satu jam yang cantik n sale sampai ari krismas jek...so, memang rase nak beli sgt jam tu.

saya:abg...hmm...rase mcm nak g BP Mall la..nak beli jam.
Abg:Buat ape nak beli jam lagi...cuba beli ape yang tak ada..
saya: Ala..memang dah lame nak jam macam tu... Bole la...Ayg pegi ngan Mun...tau abg penat.
abg: Takleh sabar ke...beli lain kali?
Saya: Takleh...sale tu sampai arini jek.
Abg: Ikut suka la...kalo ade duit, g la beli...
saya: Yesss yesss (dlm hati).


lepas tu trs call Mun ajak pegi BP Mall...

Mun: OK!!!
kul 6.00pm kami (saya,mun n balqish) gerak ke BP mall.Ape lagi...tujuan utama..kedai jam...
so tanpa berpikir panjang (padahal sblm tu dh tak tido malam berpikir) saya pun beli satu...

Mun, hmmm...beli jugakla satu...Lagi mahal harganya dr jam saya...padahal mula2 nak teman saya jek...apela mun nie...hehehe....

sempat jugak g kedai kasut n handbag...kekeke...abg..ampun!Beli kasut je...handbag next time OK. and saya belikan kemeja utk abg sayang..upah tinggal umah...cayang abg!!




Balqish BP mall


Balqish n snowman...nnt mama bawak Balqish jumpe snowman yg real pny ek..






auntie mun n Balqish



mama n Tomey

Balik umah...penat giler...Malam tu minamei Call...borak lame gile (citer kehidupan) n memang rancang nak pegi area sana...pastu bole jejalan umah member2 lain...cadangan disambut baik...Ok minamei...Thanx for calling me n ingat lagi kat aku...nanti kami akan ke sane...insyaAllah..tunggu!!


p/s : To munirah...thanx kerana membantu merealisasikan impianku..huhuhu.....

0 comments:

Pages - Menu