Jiwa yang kronik

Pagi nie jiwa saya rase kronik...sebabnya...semalam aleh2 je PC nie jd bengong.dahla bengong...jd semakin bengong...so, smlm, before balik, hubby dtg jap betulkan ape2 yg patut...dah OK..tapi pg td saya datang pepagi tgk jadi balik...dengan jiwa kronik saya pun merepair sendiri (berpandukan arahan hubby via phone...hehehe).
walaupun berjaya, saya tetap rasa jiwa saya masih kronik???kenape?kenape?saya ade buat ape2 kesalahan besar ke?tahle...agaknye nak period kot?hah!!mungkin kot (nak menyedapkan ati).
Semalam petang dapat memo dr ketua jabatan: PERANCANGAN DALAM MASA 5 TAHUN.

2. Sehubungan dgn itu, semua staf diminta menyediakan perancangan untuk 5 tahun akan datang merangkumi kursus-kursus yang akan dihadiri, perancangan cuti belajar dan lain-lain yang berkaitan.

3. Sila hantar perancangan tersebut selewat-lewatnya pada 10 Disember 2008.

alamak!!ape nak buat nie...tu yang semakin kronik...tahun depan pun blm plan lagi nak buat ape...5 thn punye plan???hmmmm....
maybe,
kursus2...mcm biasela...setiap tahun kena attend..
cuti belajar...rase2nye hujung 2010..takpun 2011...
research...bile nak start nie??? (masuk dalam list azam baru 2009)

tu je la dlm otak skang nie..hahaha..

semalam jugak dh apply cuti hari selasa...vuti aidiladha,pastu rabu 10 Dis-11 Dis ade course kat Hotel Katerina...next weeknye 17-18 Dis pun ade course jgk...
wah...tinggal seminggu je lagi nak start semester baru...tak prepare ape2 pun lagi nie...
waaaaaa.........jiwa semakin kronik...

0 comments:

Pages - Menu