entry lapok!!


(pic:googled)

entry lapok...
tp hotel baru...
kami ingat nak stay Hyatt Regency masa g JB ramadhan lepas...(gile pny lapok citer ni kan)

tp...Hyatt telah bertukar menjadi Thistle Hotel..

dlm m'sia hanya ada 2 je Thistle Hotel. satu lagi di PD

ini adalah hotel yang berbintang tinggi tau!!!

secara keseluruhannya : bilik memang marvelesss.... 5/5

makanan : sbb bln posa, so, makan sahur je : sangat tak best...1/5

layan gambar2 lama OK...(masa nie cam kurus sket)

* gamba diambil menggunakan camera hp saya yg cikai...so, sangat tak merbeles...


ini ialah bilik yg kami duduk ...
en. bilik, kami akan datang lagi =)




ada sign jgn merokok ...saya suke...



kami berjalan2 di lorong...sbb karpet tebal dan seronok berjalan2...



sewaktu en hubby membayar..saya melayan si kecil ini...




:k.a.m.i:di thistle JB



sekali lagi...sbg bukti kami di Thistle bkn di Hotel Selesa @ New York Hotel yg x besh tu...hahaha..(nampak tak en.hubby di cermin <--pantulan cahaya nak menggayakan Hp saya yg cikai tu..) .



makan sahur :en hubby berpura2 berselera, padahal dlm hati &%^&**





saya pula berfikir2 nak makan atau tidak...atau pegi ke kedai di tepi2 panta Lido tu aje...tp tomey tido sesorg plk kat bilik...




:solat: sejadah di sediakan...usah risau....



kami pulang dgn gembira walaupun berhabis duit dan makan sahur tak sedap...;P
lebih2 si kecik ini...
tak bagi mama ambik gambar ayam kat belakang...
sanggup dia tutup ayam tu...
ini bkn gambar di Hotel, ini gambar di CS (city square)




Balqish tutup doraemon kecik, mama ambik gambar doraemon besar...hohoho



kemudian kami ke angsana... dan membeli en d90.itulah cerita yang dah lapok...sbb malas nak upload gambar dr camera + gamba x cantik...tp akan dikenang sampai bila2

2 comments:

shah said...

entry nih memang best....masa balik muka ada gembira..tp hati ada sket xbest.Belanja paling besar g JB.
Nikon D90 + hotel = kayap

g_mulan said...

tp hati saya puas...hahaha

Pages - Menu