tudung dan kolaj

hari nie genap umur Balqish 2 tahun 2 bln dan 2 hari...

1. sudah banyak perkataan yg terkeluar dari mulut...
cth :kalo kite mintak barang, kalo die x kasi, die akan cakap... "ookk olee" (tak bole)

2. peka dgn persekitaran
cth: kalau saya bertegur sapa dgn sesiapa sahaja @ baru lps call atau menjawab panggilan beliau akan tanye... " maaa...sape maaa??"

3. sangat kuat bergurau dlm erti kata lain mengacau org
- suke cubit uncle...hahaha

4. bole menonton drama bersama saya dah menghayatinya cth : kalau tgk nenek tua jatuh, beliau akan ckp " maa...atuh...sian die"<--cara beliau menghayati

5. sudah sedikit berisi badan walaupun mmg x banyak makan

6. menunjukkan ciri2 kepanjangan badan dan kaki (bakal mengalahkan saya)

7. sangat pakar dalam permainan game dlm iphone en.hubby

8. sudah pandai mendodoi2 anak patung (konon2 dodoi baby laaa)

9. gigi depan hampir mereput ( susah tul nak suh gosok gigi tauuu!!)

10. bangun tido lewat (selalunya separuh sedar masa antar umah pengasuh)



inilah wajah terbaru tomey...




dan nie plk ativiti membuat kolaj di dinding...segala kejadian berlaku sewaktu saya sudah tido...memang nak kena ini dua beranak....




semua sticker dikopek dr sticker bus ini...


inilah hasil kerja saya...harap2 mama tak marah saya esok pagi...hahaha..




ini plk gambar bertudung...tudung nie beli masa ramadhan lps.bkn senang nak suh bertudung...tak sampai 10 saat dah bkk semulaaa...


n'way...mama sayang balqish sangat2. Besar besok kite jd bespren ek...

papa nak balqish jd pilot (sbb balqish suke kapal terbang) tp mama takutla kalo balqish jadi pilot.. balqish jadi lecturer je laaa ek...bole naik kapal terbang jgk kan??

0 comments:

Pages - Menu