kemana kami semalam?

ramai yang tertanya2...
kemana saya pegi semalam?
cuti sehari..hari selasa plk tu...
mana la budak berdua nie pegi....
ofis senyap jek (en khalid ckp dlm hati..hahaha<--pepandai je)

owwwhhh...terlebih dahulu...
kami adalah merujuk kepada saya dan munirah..
kami pergi ke suatu tempat...
suatu tempat yang boleh merubah diri saya...
daripada 24 jam menghadap TV...
kini boleh duduk lama di dapur
daripada pegi ke secret recipe....
kini ada secret tersendiri

ok..
ok...
i tell u ok.
kami telah ke
sini...

wakakaka....HEBAT tak saya sekarang nie?

hmm...ada sesuatu yg saya tak story di sini...sabtu lepas saya buat kek coklat...bile saya makan mcm tak sedap.tu yg malas nak citer kat sini. Tp smlm en hubby bawak g ofis...sume org ckp sedap...memang sedap kot.=P


::rintihan hati ::

1. kenapa bila makan kek yg buat sendiri rasa mcm tak sedap ek?teruk betul la perasaan mcm tu.padahal sedap je kek t (org lain ckp).

2. en hubby saya akan start berperang di dapur pabila kabinet umah baru siap nnt ok..<--tah tahun bile la nak dpt kunci umah nie...dussshhhhhhhhh...

5 comments:

hailmi said...

rajin btl..blh la menjual lps ni..

Anis Radzi said...

wah rozi ngan mun..maju ye sekarang..heheheh..bagus2, nanti boleh buka bakery kat BP tu takdela orang dok pi makan roti n kek buatan orang tuuuut..heheheh

g_mulan said...

to hailmi : mengisi masa lapang saje..=P

to hanis : hmm...kat sini dah ramai la yg menjual.blaja utk makan sendiri2 saje...

linda dimin said...

WAH..SYABAS G...JGN LUPA ANTO DEPAN KENEK...

shah said...

kek sendiri xmo makan..xleh masuk konon.Terpaksa la i makan semua..muhehehe

Pages - Menu