saya suke tarikh 26 mei




yeaaahhaaa...hari ini hari lahir saya yang ke-28.
tepat pkl 10am nnt ...28 tahun yang lalu...mak melahirkan saya ke dunia.

sangat hepi...

semalam ada sambutan pra-besday <--memandangkan last year masa besday kena g induksi so, kena la qada' balik...

tu yg ada pra tu. kami bertiga makan2...cuci2 mata di BPmall sambil menonton Robin Hood...



then, today en. hubby bagi OFF for 1 day. start pagi tadi...dia akan buat sume keje rumahtangga n saya hanya perlu berehat saja.hahaha...kan best kalo seminggu dapat berehat.

malam semalam kakak wish besday :: thanks sis, i luv u::

baru tadi mak n adik plk wish besday

eppy : akak...hepi besday...moga panjang umur, murah rezeki, cepat2 kaya

saya : thanks...ooooo..senangla ko nak pau nnt ek...hehhe

mak : G, hepi besday to you...yang ke-28. Semoga panjang umur,murah rezeki, tercapai segala cita2....cepat je masa berlalu.

saya : terima kasih mak....terima kasih sbb lahirkan Ogy....

mak : iyeaaa...mak halalkan semuanya...termasuk susu yang mak bagi kat Ogy...

perbualan mati di situ...sangat sedih....time kasih mak.sesungguhnya budi mak tak dapat ogy balas sampai akhir hayat.

beberapa minit lepas tu abah plk call

abah : G, selamat hari lahir.

saya : terima kasih...tu je bah?

abah : abah doakan semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dunia akhirat, tercapai segala cita-cita dan bahagia rumah tangga.

saya : terima kasih abah...

dan talian diputuskan.

sedih.tak sanggup rasanya mendengar harapan dan doa dari insan-insan yang amat saya sayangi.

mak...abah..ogy akan cuba buat yang terbaik untuk mak dan abah selagi ada kudrat dan kemampuan.


anak perempuan saya belum wish lagi...maybe belum paham erti besday. mayb bila dah ada kek...topi besday...candle...barula dia akan mula nyanyi utk saya...

kepada kawan2 yg wish through fb and sms....time kasih yea rakan-rakan sekalian.

....LUV U ALL SO MUCH....


:: Rintihan hati ::

sesungguhnya saya tak mampu meneruskan hidup tanpa sokongan kalian semua terutama en.hubby,balqish, mak, abah, kakak dan eppy...eh...semua laaa =)


1 comments:

LINDA ALEEQA said...

betul g..skjap jer masa berlalukan...angka 30 pun makin hampir..tahniah dr linda sbb dah berjaya dlm hidup...doakan linda juga berjaya spt g skang...:(..
u still my idol snce dolu2 lg hgga skang...misz n' luv u so much...

Pages - Menu