kegemaran saya

saje je tulis entry nie hari nie memandangkan semalam dah finale Biggest LOser Asia...
sanggup tunggu sampai abis walau dah berair2 mata tahan ngantuk tau!!!!

WooooW...

ok....rancangan TV kegemaran saya adalah (no bukan mewakili ranking yea)

1. Biggest loser-sangat suke tgk rancangan nie. Sbb every time sampai ke peringkat menimbang n berat turun rasa puas sangat n rasa mcm jadi org baru....hahaha..saya memang over. rase semangat nak turunkan berat badan + rasa mcm nak bersenam hari = mimpi saje....

2. Slot cerekarama - setiap sabtu tv3 dulu 10pm skang 9pm...kalobest je layan...kalo merapu..tukar channel lain

3. Melodi - dulu kalo x tgk melodi rase tak update gosip artis selama seminggu...ahakss(jgn tiru ok).skang nie kalo tertinggal bole update kat internet, xpun tgkla rancangan fuh & terjah(x penah tgk).skang nie hari Ahad kena masak cepat2, kul 12.30pm mesti dah kena mengadap TV.

4. Merlin - sgt best citer nie.sgt suke kat Merlin.comel + jujur.dah abis gak season 2.Hope to see u soon!!

5. Filem (Inggeris) tv2 setiap Ahad 4-6pm- Kalo weekend x g memane mmg tgk filem nie. Best2 tau. sbb time nie sume org kat umah mesti tgh tido...so, layan TV laaa...

6. Desperate housewife - memang sangat suke. Sanggup tunggu kul 10.30pm (setiap selasa) utk tgk citer nie. dgr citer next two week start season baru..yeayyy....

7. citer2 drama melayu - ape2 laaaa..jangan best.kalo merapu, good bye.

8. citer realiti TV - yang nie x kira la rancangan m'sia pny ke...international ke...layan jek

9. sesekali kalo Tomey nak tgk channel CERIA kenala layan...balik2 kartun yg sama....tp best gak.

tapi..yang paling en hubby SAKIT ATI adalah pabila saya n tomey tgk layan rancangan............

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BOLOS....Bersedia atau tidak...bolos saje dinding ini !!!!!!

* utk pengetahuan: saya x penah sekali pun tgk citer HEROES and SUPERNATURAL...adik2 ipar dah byk kali suruh try tgk...tp cam tak berminat la even diorg kate best gilerrrr....

kesimpulannya...saya memang suke menonton TV...hahaha...

ok..itu saje.tata

2 comments:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

rozi, aku siap ade collection cite suprnatural and heroes. minat gilerr!! JENSEN ACKLES is HAWWWTTTTT!!!

aku ade koleksi sebab aku selalu missed. keje umah tak habis2. klu ade masa pun masa tu la, si kecik nak mengacau.. huh!

g_mulan said...

to teefa: tu laaa..rasenye aku kena tengok sekali la kan? baru tau penangannya.

Pages - Menu