Bed time story

selalu tgk dlm citer2 kan budak2 sblm tido mommy diorg bacakan buku cerita.
hmm..mcm best je kan.
dulu2 rasa mcm nak beli koleksi buku bed time story...tp asyik tak kesampaian je.

tapi sekarang dah tak payah beli buku lagi
sebab...sblm tido..balqish yang bagi tajuk cerita

malam 1 : "mommy..mlm nie cerita pasal saya mandi masa kecik2"

saya pun start la recall balik n cerita dgn gaya sekali.

malam 2: " mommy, mlm nie cerita pasal sambutan birthday saya boleh?"

saya akan start dr sambutan 1 tahun sampai la yang latest 4 tahun...

macam tu la utk malam2 seterusnya. seronok sbb kebanyakkan cerita, segar lagi dlm ingatan balqish. so, die sukala dengar.

ada sekali tu, balqish boring kat rumah tetiba dia ckp...

" mommy...bestnya kalau saya jadi kecik, saya nak masuk dlm perut mommy nak main dgn adik baby..tapi..lepas tu..saya nak keluar ikut mana ek?"

kekeke...tak terjawab saya. btw, anakku..awak lahir ikut perut mommy.kita tunggu adik baby lahir ye ikut mane.harap2 mommy dptlah bersalin normal..amin.

semakin hari semakin sayang pada mr darl n balqish.sebab tu je la peneman suka duka kat sini. I love both for u SO mMMMUCH...

0 comments:

Pages - Menu