Angin kuat

Pagi ni x larat gile nak hantar balqish g school sbb sejuk.

Ok...hari2 sejuk.tp pagi ni mmg sejuk.bila keluar rumah je angin kuat giler.siap beralih stoke.mayb sbb rumah kami atas bukit sket kot tu yg angin kuat.serious menggigil.

Balqish cam biasa la seronok je g school.td teacher dia remind me next week 26 mac ada lawatan g museum.kena byr sepound. Parent kena ikut.alaaaa...museum tu sblh je ngan school saya.layan je la.yg penting budak2 happy.apa la yg saya nak pack utk lunch nnt.kena pikir ni.

On the way balik rasa nak singgah kedai tp malas la.rasa nak cpt je sampai rumah. Sambil berpikir2 tu saya jalan belakang org kulit itam ni.rasanya dia baru dtg sini sbb sblm ni takde.masa mula2 dia dtg, mmg menarik perhatian ramai sbb dia tak pakai stroller.dia lilit2 badan n letak anak dia.macam comfy je anak dia dalam balutan tu.tp mak dia badan besar, boleh la buat camtu, kalau saya x sempat sampai school arryan dah terlorot ke bawah kot.hahahaah. Ni gambar curi2 yea.kalau ada kesempatan saya nak tau camane die lilit n bape minit utk buat lilitan tu.guna kain selimut ok.

Sudahnya saya ikut je blkg dia sampai terlepas kedai.hahahahah.ptg ni lps ambik balqish nak jalan2 cari makan la. malas nak masak :p

0 comments:

Pages - Menu