Single mother

Smlm darling saya je manchester.ada dua kawan dia sama2 keje sprm dulu dtg.nak g jalan2 uk katanya. Kalau kami ikut, tak muat plk kete.lagipun balqish kan school.so, tinggal saya n anak2 kat ncl ni.dua malam plk tu.selasa baru balik sini semula.

Risau gak sbb tak pernah2 lagi tinggal bertiga ngan anak2. Kalau kat malaysia ni confirm saya dah balik rumah parents.hahahaha.

Smlm lepas je hubby gerak, saya terus keluarkan tilam letak kat living room.kitorg akan berkampung dpn tv 3 hari ni.senang sket.nak tido lewat pun takpe.lg pun , saya boleh buat keje sambil arryan tgk tv kan.

Mlm semalam kul 8pm tetiba balqish tanya apasal daddy take so long time keluar rumah.oh dah rindu rupanya.bila face time dah menangis plk.wookeh, balqish tak pernah berpisah ngan daddy.kalau saya yg g jauh, dia relax je.saya la yg duk meroyan melalak.arryan plk x paham apa2 tp setiap kali face time dia nak muka dia je ada. Bila tiba turn kakak dia marah.arryan..arryan.

Ptg smlm arryan tido lama.mlm dah susah nak tido.biasanya sblm 8.30pm arryan dah tido.nasib baik ada citer kingkong so, kitorg anak beranak melayan la citer tu sampai abis.pandai plk arryan takut bila kingkong tu keluar.hahahahah.

Ok darling.we miss u so much! Cepat2 balik ye.

0 comments:

Pages - Menu