hiburan


korang..tengok tak masterchef selebriti?
saya baru je tengok.tu pun member yg bagi link. nak cari sendiri mmg tak sempat2 laaaa.

so,sape masterchef pilihan hati?
hahahhahaaa...
buat masa ni suka tgk radhi.
tak pandai masak..tp comel je..terima je apa org ajar.
dahsyat ok. masuk masterchef tp 'tumis' pun tak tau ape dia. over ok.saya pun tak reti masak..tp tumis tu tau la jugak.lama gak dapat bertahan radhi ni.

sathia pun comel.hahahaha..ada kawan bagi link rancangan masak2 dulu2 punya.sathia masa tu partner ngan azahari.comel gile. kat resepi suh cairkan butter.dia gi cairkan cheese.mmg sampai kesudah la tak jadi minyak.

saya ni tgk masterchef pun duk nangis2..balqish tension je. mommy dia tgk drama nangis...cartoon nangis..masterchef pun nak nangis gak ke.hahahaha..

satu lagi, skang ni saya suka tgk drama dahlia. best wooo..hiburan sblm tido.takde la hiburan sangat sbb asyik nangis je. tp tu la. saya tgk kat film2u punye link.kadang2 boleh bukak..kadang2 takleh.tension tul. kalau ada link yg ok sket nak tgk citer dahlia ni kongsi2 la yea.sian dahlia tu kan.kejam betul la bff die tu.emo ni.

0 comments:

Pages - Menu