get well soon arryan!


Arryan demam.
kesian sangat. start hari sabtu malam badan dia dah mula panas. on off on off.
siang ok. bila malam, mula la panas.tp siang2 tu takde la seaktif biasa.
merengek je.

semalam darling saya plk tak sihat. so, saya kenalah berkorban tak g school. ye la, kalau saya pegi, sapa nak jaga anak2 kan?
darling saya pun berehat je la.org sakit kan.
saya?
jaga arryan yg demam la. uruskan kakak.
arryan plk takleh kena tinggal langsung. bila darling saya bangun baru la saya dapat masak.
masak.makan.

pastu kul 8pm arryan dah tido. sebab baru lepas makan ubat.
darling saya tido dlm bilik.saya taknak la ganggu dia berehat. so, saya, arryan n balqish tido kat living room.lagipun arryan asyik batuk.muntah.menangis. kalau atas katil susah nak handle.

malam, pkl 1am..rasa2 badan dia panas. popo pulak. nak basuh ngan air takut sejuk, lap dgn wipes je.tukar pampers.nangis. muntah. malam tadi tukar baju je dekat dua tiga kali. pastu bagi makan ubat.pastu basahkan kepala arryan dengan air asam.nasib baik la arryan ni senang nak makan ubat.

pkl 4am bangun lagi.merengek.. hmm..sekali lagi muntah. dugaan betul.

pagi ni sepatutnya arryan ada vaccinantion appointment yg tertangguh2 dulu tu tp Dr kata better tangguhkan sbb dia tak sihat. DR check kata takde apa2. hopefully arryan cepatlah sihat.kesian tengok.

Alhamdulillah, balqish anak yang baik. terima kasih Allah, kurniakan pada kami anak sebaik balqish. rajin tolong saya jaga adik. pujuk adik.teman saya tido. bersyukur sangat2.

Arryan cepat sihat ye sayang...camane mommy nak bawak g swimming kalau arryan tak sihat. kena kuat. aunties....tolong doakan arryan cepat sihat yea.mommy dia dah macam zombie dah g school ni.

0 comments:

Pages - Menu