Hujan

Demam arryan tak kebah lagi.sian arryan.merengek je.

Pagi ni saya g school naik bas sbb kesian plk kalau darling saya nak hantar kena bawak arryan.arryan kan tak sihat.bukak2 je pintu.hujan rupa2nya.oh yeah! Dah lama tak hujan.bila hujan, jadi kurang sejuk.

Hari ni temperature adalah 3degC.esok temperature dh start belas2.tp xtau la betul ke tak.tak tahan wei nak menanggung sejuk hari2.

Dah lama tak naik bas g school.selalunya bila naik bas saya akan ckp "one eighty please"...dan hulur duit.tp pagi ni driver tu cam blurr.where you wanna go? City centre? Claremont road?...alamak.yang saya tau merz court.driver tu duk teka2 lagi.saya cakap after city centre, kings gate then merZ court.dia tak paham saya, saya plk x paham dia.

Last2 dia ckp " oooo...just after city center.£1.55 please"

Eh...tambang dah makin murah ke.lantakla.bila duduk saya plk confused.eh bas ni lalu ke tak merz court ni.sbb biasanya mmg naik bas num 10 and 11.

Saya tgk ticket st marys place.ok.saya nak turun bus stop depan lagi.sampai bus stop tu saya tak turun tunggu sampai bas lalu depan merz court.baru saya tekan loceng.nasib baik driver tak marah.dia ckp here is rvi ok.saya angguk2 je.yg penting dh selamat sampai school.hahahaha. Balik ni naik bas lagi.tak tau la apa plk ceritanya.saya salah ke driver yg salah.

Bila sampai school, saya korek2 beg cari ticket lama.betul la £1.80...ape daaa.





0 comments:

Pages - Menu