Dah nak masuk bulan 3

Sekejap je masa berlalu kan.hari ni dah 27 feb.woooo.takutnya.

Kebelakangan ni, kalau terjaga tgh malam dlm kul 1 pg mesti susah nak tido pastu.paling2 pun kul 4am br tido.dlm otak mesti duk pikir camane nak selesaikan problem -phd punye prob la.ini la penangan phd.tido pun otak berjalan.dahsyat kan?

Saya pernah tanya kawan yg buat phd oversea dia kata, masa buat phd tu mcm dlm dunia fantasi. Bila habis je balik malaysia baru rasa kembali ke dunia nyata.yup.saya merasainya.

Sebab duduk jauh sangat2 dari family.
Husband tak keje hanya keje part time so, kehidupan tu berbeza 100%.

Saya hanya dalam dunia phd n family kecil saya saja.

Semoga segala pengorbanan ini berbaloi.

YaAllah permudahkan segala urusanku utk mendapatkan segulung phd ini.amin.

Ok.saya solat zuhur dulu :))



0 comments:

Pages - Menu