Motip?

Tengok gambar kat bawah ni baik2. Korang dapat agak tak apa yg cuba di sampaikan?

Alaa..tak best kan main teka2 ni.

Ok.tu gambar simcard.ada simcard lebara yg besar..pastu simcard three sederhana pastu three kecik.sape follow instag darling saya dah tengokla gambar ni.
Motip?

Takde motip...motipnya.

Rasa nak tulis surat kat company epal tu bgtau..stopkan production sbb kat rumah ni ada yg menggilai produk keluaranmu.

Serious tension.

Bila tanya ada beza tak? Sama je.

Oh ok..simcard2 utk ipong 4,4s and 5.

Penggunanya : sorang.

Eh ada jugak 3s kat rumah ni. Kang saya buat entry pasal ni ek. Sementara nak tunggu g kelas buat kek ( tak abis2 kelas buat kek pelangi senja tu.hahaha)

Saya pakai android je. Android je? Hmm...tapi.. Sebab 4s tu skang tak bertuan. Saya nak pakai die la. cik galaxy notes ni kuat pakai bateri la.tension. Kalau jalan2 dr pagi..ptg tu bateri dh low. Tension tau!

Pastu hp bebanyak kat rumah ni nak buat ape? Lelong nak? Ada org nak beli? Saya punya satu je. Yg lain2 kena tanya tuan die la.

kalau lepas ni ada org mengadu lapar.. nak suh die rebus je epal2 yg ada kat rumah ni.

0 comments:

Pages - Menu