tu la sapa suh tengok!


kan skang nie kecoh pasal video amah lambung2 baby tu kan?
malam tadi dah bgtau kat darlingku, saya xnak tengok.dia pun tak sanggup nak tengok.

full stop.

tp hari ni dah kat lab tetiba rasa nak tengok video tu.
start.
Ya Allah.serta merta darah panas mengalir kat muka,kepala. muka jadi panas, rasa macam dah nak pitam. Ya Allah, sangat tak berperikemanusiaan amah tu tau.
kesian baby hareez.
tetiba teringat anak2 kat rumah.
nasib baik ada suami yg penyayang baik hati yg jaga arryan.
sampai hati kan amah tu.
kalau saya jadi nina tu saya lempang2 muka amah tu.
geram sangat.
tak sanggup nak tengok semula.
terbayang2 sampai saat ni.
segarang2 saya, penat, tension tp bila arryan buat hal takde la sampai nak buat camtu.

tolonglah bagi hukuman setimpal kat amah tu.
kalau terlepas hukuman dunia, hukuman akhirat menanti.

Ya Allah, jauhkanlah kami dari mereka2 yg kejam tu.

2 comments:

~Mami Little Hero~ said...

Farah pun baru tertengok tadi lepas tahan diri dari tengok kat fb.

Dari tutup muka sampai ke tangan dah takde kat muka sebab terkejut dengan kegilaan maid tu. seriously gila!

g_mulan said...

memang gila.rasa nak lempang2 je.sbb tu rasa nak pitam sbb geram sangat tengok dia main lambung2 je.

Pages - Menu