hari sadis


hari ni sadis.
ok.angin tak sekencang semalam.
cuaca panas.sunny day.okla.
weather ok.
hantar balqish g school pun smooth je perjalanan.

selalunya setiap jumaat pagi ada meeting ngan sv. sv akan datang dari satu meja ke satu meja student under his supervision.

harini dtg lab lewat.sampai2 lab nmpk sv keluar dari lab.
aik..buat muka nak jumpa. dia tanya skang ke? jawab boleh je.
pastu die ckp..bg die 10 minit.jap lagi dia datang meja.
ok.

10 minit. takde.
20 minit.takde.
30 minit.nampak sv naik tangga terus g meja sanaa.
alaaa.ok.tunggu.

pas meja sanaa terus je die g balik ofis.time tu dah pkl 12.30pm.
terus kejar die g ofis.
sampai ofis nampak die siap2 nak g lunch.
die ckp "lupa nak jumpa. ok.jumpa semula sblm 2.30pm"

lepas saya lunch..eh harini bekal sardin.sedapnya sardin kan?
solat zuhur.pastu trs nak g ofis sv.
tgk2 die tgh2 berckp2 depan 4-5 org students.
pastu ternampak saya n die ckp "jap lagi saya dtg semula"

skang ni dah pkl 2.53pm.
mcm takde harapan je.
waaaa.sedih.kecik sgt ke saya sampai dia tak nampak saya.
next timt jumaat kena dtg awal2 pagi jumpa die.

tu saje luahan hati saya di hari jumaat.

selalunya lepas jumpa, sabtu barula boleh bersuka ria.
selagi tak jumpa selagi tu la rasa stress.padahal tetiap minggu jumpa.hahaha.

*update: ish macam tau2 je sv nie saya tgh tulis pasal dia.baru dapat phone call kul 3.02pm..dia kata sori.die bz sangat.tak sempat nak jumpa.next week seminggu die nak g sweeden. jumaat pagi baru boleh jumpa.ok boss.it's ok.selagi awak tak lupakan saya.hahaha..glynn...glynn.

0 comments:

Pages - Menu