Dinner n arryan

Malam semalam ajak imran n naimah makan malam kat rumah.saya masak

Seabass masak stim
Telur bungkus
Bendi goreng
Ayam goreng
Banana caramel flan

Tak sempat nk ambik gambar makanan.diorg dtg panaskan lauk pauk senduk terus makan.takleh tunggu lama2 nnt lauk sejuk.tp mlm semalam mmg sejuk gile.rupa2 hari ni nak snow.

Yup.snow turun tp mcm habuk2 je.sejuknya...menggigit2 tau.

Balqish suke la ilya n najwan dtg smlm tp die demam.tak main2 pun tido pun awal.

Budak tecik sorg ni smlm cukup umur dia 11 bulan. Jalan pun dah laju. No more merangkak2 ni.pagi td duk geletek2 die ketawa besar la tgk2 gigi taring nak tumbuh lagi dua batang.so,gigi skang ni dah nak masuk 6 btg. Semoga membesar dengan sihat ye arryan ku sayang.

Yg lain2 saje tepek gambar kat chinatown ari tu.







1 comments:

~Mami Little Hero~ said...

kalo kat sini pintu gerbang besar landmark chinatown :)

Pages - Menu