Tuah

 18 feb 2013 - Tuah Iskandar bin Mohamad Hafeni



yeahuuu...saya dah jadi aunty.ni la nephew saya.finally....jadila saya aunty G. 

tak tau la.seronoknya rasa hati. nephew lain ada belah suami dah ada dua.tapi yg ni belah saya. anak eppy n ima.

hari ahad ima dah start sakit.sejak tu saya yg tido tak lena duk tgk mesej je.kejap2 call mak tanya perkembangan.semalam isnin dalam pukul 11.20 waktu malaysia, ima selamat bersalin.alhamdulillah baby n ibu sihat walafiat.sekarang ni dah ada kat umah mak saya kat kahang timur.

ni je la gambar yg eppy post kat fb.ni je la yg saya ulang2 tengok. tadi masa kat lab ym jap sbb nak tengok muka baby live. pastu sambung borak pakai fb.adoyai...baby tuah.kamu buat hati aunty cair tau.kalau la tiket kapalterbang tu murah dah lama dah terbang balik malaysia tau!!

so,skang ni mak abah takde la asyik menunggu kabar cucu2 dari sini je.skang dah ada cucu depan mata.suka la mak n abah tu.confirm cucu termanja tuah nie :)

sentiasa doa biar kakak saya pulak pregnant.kesian dia. tolong sama2 doakan yea.

untuk Tuah Iskandar...
Aunty taknak panggil awak adik..sebab awak bakal jadi abang pada adik..adik awak satu hari nanti.
semoga jadi anak yg soleh.dengar kata. bijak pandai.sihat tubuh badan.
semoga sentiasa menggembirakan dan membahagiakan hati ibu ayah, hati atuk dan nenek.

Aunty sayang sangat kat awak. InsyaAllah..panjang umur,kita jumpa yea. masa tu Tuah pun dah besar.boleh geng ngan Arryan.


0 comments:

Pages - Menu