aktiviti semalam - sledging

eh semalam saya pergi sledging tau.

for the first time.
balqish tak ikut..die g school.mommy je memonteng.
eh..kat rumah buat kerja jugak tau!

kami g kat cowgate.
perghh..kalau bukan kerana nak sledging tak kuasa nak panjang bukit tu.tinggi tau.
nnt la saya tepek gambar sledging tu ek.
tergolek2 org dalam snow.
seronok.tp sejuk hokey!
balik tu mmg kebulur.
tinggi kan.saujana mata memandang.
sledging memang best! nak mendaki bukit tu semula yg mengah gile.
nak saya tengah mendaki bukit la lepas sledging.
nampak tak darling saya tengah dukung arryan.kena gilir2 sbb arryan kecik lagi.tunggu la winter akan datang.confirm best sbb arryan dah besar.yeay!



ni gambar kelmarin. saya paling suka tgk pokok2 besar yang separuh covered by snow, separuh lagi tak.cantik n classic. pokok besar tu takde kat sini.kat nunsmoor sana.kalau on the way g school nampak la.tapi nak berhenti ambik gambar malas.

tengokla snow yang melekat kat dahan2 pokok tu. cantikkan?


hari ni matahari memancar. tapi kat luar -7C. sejuk yea.
snow pun dah jadi black ice. licin. kena extra careful.tadi dua tiga kali jugak la nak tergelincir, nasib baik ada stoke boleh berpaut.

ok..mau makan fish n chips. segera dr iceland.hahaha.
sejuk2 nie makan je kerjanya! tambahkan lemak.



0 comments:

Pages - Menu