tolong doakan

dear blog,

esok waktu uk dan hari ini utk waktu malaysia (Rabu), saya ada conference.
hanya school conference.tp still gementar.
last year present poster je.this year kena present paper.aiyook!
tp td sv cakap "good paper"...ok.go for it.
and paper tu akan di hantar ke conference lain.td tanya kat glynn (sv) nak hantar kat internantional conf kat france.tp die ckp..g conference around UK dulu.baik tuan!

utk esok. saya adalah second presenter utk group kami sebab nama bapak aziz. ye la aziz roziah.geram.tp..okla.lps tu boleh relax.
eh lupa.saya ajk conference tau!
citernya gini...masa tu kan bersalin.buat kerja dari rumah la.
tetiba dapat email sape nak jadi conference committee member.
ape lagi saya nak la.
ingatkan ramai la.alaaa..mcm kat malaysia kan ramai2 buat kerja.
sekali...5 org je ajk.hahaha
ambik ko.
tp ok la.meeting everyweek dalam setengah jam.
tp kerja jalan ok.
ni bukan conference kecik tau.utk school.
hebat kan?
saya banyak taici laaa...hahhaha..
banner mintak tolong husband buatkan.thanks darling.

ni conference banner designed by shahrizal.bangga woo..die letak betul2 kat depan main entrance school


yang mana mudah2 tu saya buat la sendiri.takde la sume mengharapkan darling saya..contohnya INI!
hahahaha..name tags..eh..org gantung kat leher tau!




dan ini je ajk2nya....best gak kerja dalam kumpulan kecik.senang citer.kerja pun smooth je.result gempak!

so..esok doakan saya.dilancarkan pertuturan.dapat jawab soalan dgn baik.td sv dah wish gud luck.jangan die yg banyak tanya dah la!


0 comments:

Pages - Menu