our sunshine!

tak lama lagi arryan 10 bulan.
sekejap je kan.
kalau org pregnant time arryan lahir..sekarang nie dah bersalin agaknya.

gigi arryan pun dah nak masuk 4 batang.
makan apa sahaja.
skang dah pandai nak rasa2 masuk mulut.kena rajin perhatikan.
kadang2 kalau terlupa die berdiri sendiri.lama.tp bila dah teringat die duduk balik.
kalau kite pegang tangan sebelah die dah boleh jalan cuma bila suh jalan sendiri die macam takut lagi.

garang denga balqish.ishhh..jgn la balqish larang die buat itu ini..die jerit marah kat balqish.
boleh tahan si kenit sorang nie.
rambut dah makin panjang.dah nampak macam nak beralun2 pulak.hahaha.

kalau tinggal bertiga takdela menjeng sangat.boleh je main sendiri.merangkak2.
tapi kalau daddy die balik,mula la asyik nak mintak dukung je.

kuat ketawa.buat la apa je..rajin sangat ketawa.
kalau kite geleng2 kepala..berdekah2 die ketawa.apa yg kelakar ntah tak tau la.

ada satu pagi tu..rambut arryan tu mcm terjongket kiri kanan.rasa macam comel plk.terus suh darling saya ambik gambar.masa tu saya dah g school.tengok hasil selepas di edit je la.

yg ni comel.muka terkejut.


yg nie mesti nangis nak mintak dukung nie.hahaha


ni saya panggil..jelingan gedik.


 konon-konon gembira..daddy dah nak dukung.pura2 je tu.


ni barula senyum ikhlas.....oh sweetnya!


hikhikhik..sebenarnya..rambut saya serabai macam nie la.


anak burung mintak makan!


kembali ke posisi asal.


bila saya balik petang tu darling saya muka penat giler...die cakap.ni la.lain kali jgn pakai baju superbaby.tido siang ade la dalam 10 minit je.pastu merengek je satu hari.
arryannn..arryann...jgnla bully daddy ye!

selit sket gambar kakak balqish kesayangan mommy n daddy!



0 comments:

Pages - Menu