ramalanku memang benar!

I told you!

i buta seni..tp i tak buta melodi.
kan betul yuna menang!
so entry ramalanku tak semestinya benar boleh tukar jadi ramalanku memang benar.
lagu terukir di bintang tu memang mantap la.

semalam kan sebab frust tak dpt tgk ajl saya tido.
tido lama pulak tu. bangun2 dah pkl 6 pm waktu malaysia pkl 2 am. confirmla dah tau result.
terus tgk status fb...nape takde yg update result.ada yg tulis "aku bantah keputusan ajl tahun ni".
alaaa..sape menang ni?
terus g kat darling saya yg tengah melayan movie 3D bersama anak2.
die biasanya lagi update dari saya.ye la die geng ngan fb anak2 nogori. eh...best tau kalau baca update status fb tu.memang lawak2 giler. selalu gak la tumpang baca.menghiburkan hati.
darling saya cakap..yuna menang!.terus yeayyyy!

sbnrnya tengahri semalam, lepas makan..tetiba terfikir...nape la farhan af tak ganti yuna nyanyi lagu tu kan? confirm sedap.sebab suara farhan tu tebal sesuai nyanyi lagu yg melodi die mcm old skool sket ni.
yuna pun tgh celeberate kat us nie.bape riban la die nak bagi kat aizat ek?

saya masih tak tgk lagi online. tengokla kalau ada kelapangan.ceh ceh ceh.

eh..jgn cakap budak nie kemain dengan ajl..tak focus study ke? study still no.1.
sekali sekala melegakan otak.takkan la 24/7 nak mengadap machine je.betul tak?
kang balik malaysia jadi tak betul kang lagi bahaya. bg release tension sket.
isnin start la muka stress saya nie.
hahaha.

0 comments:

Pages - Menu