drakula kecik

hari ni first time balik rumah hari masih terang.

selalu balik mesti dah gelap gulita.
pagi tadi darling saya nak hantar g school, sekali nak start kereta tak boleh.
terus cepat2 saya g tunggu bas.dekat je pun tpt tunggu bas cuma sekali naik £1.80 kena.banyak tu.
rupa2nya bateri kereta kong. 

petang tadi kena la balik awal sbb husband nak tukar bateri tu.
balik naik bas je.kelakar sbb..masuk2 bas je ada org pakai baju + bersolek macam drakula.
lelaki tau.
terkejut giler saya..tak sangka pulak sbb org tu berdiri betul2 mengadap ke depan. 
saya stop n pandang org tu.org tu pun duk pandang saya.
dalam hati macam eh..aku ni nampak org ke hantu.
hahhaaa..dalam 10second camtu, br tersedar..eh..kan org tu.
terus segan naik bas tingkat atas.hahaha.pastu ketawa sendiri.

sampai2 rumah je nampak darling saya ngan rahmat tgh duk tertonggeng tukar bateri kereta. arryan n balqish pun ada dalam kereta.kesian betul.

citer pasal drakula laaa....kat rumah nie ada drakula kecik.
muka bulat..tembam.
ada sekali tu saya ingat die nak manja2 dengan saya, sekali die gigit bahu saya.
dua kali pulak tu.
selalu kena ingatkan balqish..kena hati2 dgn drakula kecik ni.
balqish tu dah la kurus..ada kulit dengan tulang je.kalau kena gigit kesian betul.
drakula kecik nie..kalau nak tidokan memang susah kecuali kalau die memang dah betul2 mengantuk.
ada satu pagi tu die sibuk nak main pen.
saya pulak sibuk nak membalas email.
tengok2 die tengah duduk menyandar kat tepi katil...rupa2nya dah tido.hahahaa
comel...tp geram woooo...


ni la drakula kecik yg tertido sambil duduk.kekeke...


0 comments:

Pages - Menu