kenape?why?

kenapa rajin sangat update blog ni?

ok.meh sini saya citer.
saya ni suka bercerita..berkongsi2 pengalaman..minta pendapat.cerita pasal anak2.
biasala...pompuan kan.
masa kerja dulu,ramai member. seronokla bercerita. berkongsi cerita sebenarnya.
yg selalu kena dengar of course la mun n k.anim.
pastu setiap hari call mak kat kluang.
bukan sekejap...berejam2.sampai darling saya pun duk argue apebenda la yg saya duk bergayut berjam2 ngan mak. setiap hari ok. tu pun weekend jumpa lagi either parents dlm pura kencana @ kami balik kahang.
pastu kalau akak balik.lagila panjang cerita.
uishhh...taip pun dah mengah.
tu masa kat malaysia.

bila sampai newcastle....masa bercerita dah pendek.
yela beza 8 jam.
masa saya tidur ...mak dah bangun.masa saya bangun mak dah tido.
tp still...setiap bln banyak gak kena beli prepaid top up telefon.
ym toksah cakap la. esp masa pregnant.takde budak kecik kan..syokla bercakap berjam2.

pastu..kalau g lab ada suriana.syokla..kongsi2 cerita pasal anak2.

sebenarnya, bila dah kongsi cerita akan rasa lega.ke saya sorg je yg camtu?korang rasa tak?
pastu masa parents ada lagila banyak berbual kat rumah.
kalau perasan start bln sept sampai nov last year mmg tak banyak update blog pun.

bila parents dah balik malaysia.
suriana dah balik malaysia.
takde kawan dah nak borak2.
nak call mak lama2 pun arryan kacau.
so, ape lagi.tulisla kat blog.
tu la sebabnya makin banyak entry esp lepas parents balik malaysia.
lagi satu, setiap pagi lepas darling saya balik kerja,saya akan pergi lab.
servis bertukar tangan.masa berbual hanya dalam kereta dalam perjalanan nak g lab.
pastu saya balik dari lab dah petang.balik rumah..masak2 makan pastu darling saya dah tido.
tak sempat nak berbual panjang n kadang2 tertinggal points.kadang2 peristiwa pagi2..bila malam dah lupa.

tu la sebabnya update kat blog je.
saya tau..salah sorg regular reader saya adalah shahrizal.hahaha!
senang kan? yg bestnya kalau nak recall balik pasal something..boleh review kat blog.
kan best!hahahaha.

ok.tu la jawapannya sebab apa saya dah rajin nak menulis.
harap2 rajin jugak menulis paper selepas ni..Amin.


1 comments:

atengbest said...

saya pun... sambil angkat tangan...

Pages - Menu