lepas geram epi 2

mueh mueh mueh..korang tunggu ek.


sebenarnya camni.
adalah seorg kawan saya ni. hmm..saya taknak citer direct la.

contohnya..saya nak tempah buat baju.
baju batik fakulti la konon2...eh...sblm dtg sini saya rasa ada beli baju batik fakulti..ke baju rasmi.oh baju rasmi.sayangnya.kat mana la die agaknya.
baju batik fakulti..sume org sama kan colour...corak.
saya mcm nak buat design cantik2 tp nak harga murah.
so tanya sana sini (kat kengkawan la).
tetiba tanya kat sorg kawan nie die jawab..."hmm dah tempah.tp husband tak bagi bgtau tempah kat mana"
ape perasaan korang? nak survey harga n design je.
okla camtu. tp still rasa mcm sedih.kawan tu.bagitau je la.apesal nak rahsia2.bukannya aku nak pakai duit ko.bukannya aku nak ikut design baju ko tu.

bila dah siap baju.
tengok2 baju saya lagi "cantik" daripada design baju die.
tp diam la sambil dlm hati berkata2 "perghhh..dulu kemain berahsia.takdela cantik mana pun design baju die tu.ape kes nak berahsia bagai dulu"

tu cerita dua tahun lepas.
tiba2 pembuka tahun ini org tu tanya kau " eh...dulu ko tempah baju batik tu kat mane ek?"

ape perasaan?

hahahaha!

senyap.jgn kata apa2.
cari la sendiri...husband I kata rahsia.tak boleh bgtau.muahahhaaha! (taklah.saya tak ckp gitu.cuma terkedu sendiri).

see..sebab tu jangan nak kedekut2 maklumat.nnt memakan diri sendiri.

utk mun n k.anim..ni bukan pasal baju.kalau korg ingat lagi...peristiwa dua tahun lepas,korg memang teror. skang dah terbukti.. 'kita punya design' lagi hebat dari dia.

0 comments:

Pages - Menu