ehem ehem...berita baik utk org johor


dulu2 taklah dulu sangat.
sblm dtg sini kitorg pernah g stadium mbjb utk tgk bola. masa tu rasanya semi final negeri sembilan lawan johor fc. masa tu konon2 johor fc macam dah kuat la.
tapi tumpas gak ngan negeri sembilan.
masa tu geram sebab saya kan orang johor.dah la duduk kat johor.
tapi sebab yg pergi darling saya n adik ipar n diorg org PD...org PD ye.bukan org negeri.
kena la sokong negeri sembilan.
eh bukan sokong..duduk di tempat penyokong negeri sembilan.
saje je masa tu taknak pakai baju kuning.pakai baju pink.
balqish pun saya pakaikan baju pink.
kalau nak baca pasal nie sila click entry nie

eh nape saya tulis darling saya org PD bukan org negeri?
sebab...
die tak reti cakap noghori..
kalau cakap pun serius kelakar.
hahaha.
tp ayah mertua memang org negeri la.

eh..tau tak yang johor fc dah tukar nama jadi johor darul takzim (JDT).
ok.dah tau kan?saya je ketinggalan zaman.
eh..saya duk jauh.memang la.

meh citer..johor darul takzim nie dipresidenkan oleh Tunku Mahkota Johor tau.wallah!

dulu ingat lagi kalau beli magazine ape ek..ke newspaper..ada salah satu page tu tajuk die lebih kurang 'bersama fandi ahmad'.
konon2 nya fandi ahmad bagi advise la camane nak main bola yg betul.korang pernah baca tak nie? kat atas sudut tu ada gambar fandi ahmad ngan bola.
eh..ke majalah peneroka ek?hahaha.lupa la.

ok.skang nie fandi ahmad jadi jurulatih jdt ye. fandi ahmad tu.

kiter citer pasal pemain import die.
kalau dulu johor glamour dengan abbas saad.kenal tak? saya pun tak kenal.tp pernah dengar la pasal abbas saad ni.pastu start tahun bile tah,takleh ambik pemain import.skang dah boleh pulak.pada pendapat saya ...takyah la pemain import nie.cuba kita2 je lawan.baru adil.

tapi sbb sume ade pemain import.kita pun import jugak.
kitorang ade Daniel Gonzales Guiza dgn Simone Del Nero. kitorg ok. tak kenal mamat dua org nie?sila google. penjaring terbanyak tu utk La Liga.hebat tak?

nak bagi hebat lagi.
kite ada..eh org johor suka bahasa kan diri kita tau.comel kan?
kita ada safee sali.hebat?yup!
Norshahrul Idlan Talaha.mantap?yup!
Safiq Rahim. wow!
Mohamad Azmi Muslim. wee wiit!
biasala kalau ada Aidil Zafuan.kena ada Zaquan Adha.
cukup tak?cukup tak?
adalah sorang dua lagi.cari sendiri.

sila la gerun yea utk pasukan2 lain.
HoHOHOHoho!
especially utk team noghori yg makin hari makin merundum nie.hahaha.*kenyit2 mata kat darling saya.
tak sabar nak tunggu juara FA cup ke ape2 cup la utk tahun nie.hoooyeah!

0 comments:

Pages - Menu